Vilkår

Disse vilkårene gjelder for alt salg av Hair Volume™ 30 tabletter fra www.hairvolume.no til forbrukere. Sammen med bestillingen, som er bekreftet gjennom en ordrebekreftelse, utgjør disse vilkårene det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet.

Etter utsendelsen av dine gratis Hair Volume™ 30 tabletter vil det bli opprettet et abonnement på Hair Volume™ 90 tabletter med faste forsendelser hver tredje måned. Prisen på abonnementet er 201 kr per måned, portofritt tilsendt (totalt for tre måneder kr 602 + 30 kr i fakturagebyr). Abonnementet er uten bindingstid og kjøpsforpliktelser, og du kan stoppe eller pause abonnementet når du måtte ønske ved å gi beskjed til kundeservice. Oppsigelsen må skje innen 14 dager før neste forsendelse, og vil gjelde fra og med neste forsendelse.

Du må ha fylt 18 år for å kunne handle på hairvolume.no.

Parter

Selger er: New Nordic AS, Glassverket 35, 1515 Moss, registrert i Brønnøysund-registeret med organisasjonsnummer NO 982754437 MVA. Telefonnummer:69 25 73 00, e-postadresse: info@newnordic.no, og blir i det følgende benevnt som «vi» eller «oss». Kjøper er den person som er oppgitt som kjøper i bestillingen, og blir i det følgende benevnt som «du», «deg», «din» eller «ditt».

Bestillings- og avtaleprosess

Din bestilling er bindende når bestillingen er registrert på vår server (datamaskin). Vi er samtidig bundet av din bestilling hvis denne ikke avviker fra det som er tilbudt av oss i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett, se nedenfor. Når vi mottar din bestilling, vil vi bekrefte ordren og automatisk sende en ordrebekreftelse til deg.

Priser

Alle priser er inkludert merverdiavgift og eventuelt andre gebyrer og avgifter som staten til enhver tid fastsetter. Prisen på produktet kommer frem på ordrebekreftelsen. En eventuell prisendring vil være i takt med normal prisutvikling på markedet.

Faktura

Fakturaen er vedlagt forsendelsen, og betalingsfristen er 21 dager fra fakturadato. Ta vare på fakturaen i tilfelle reklamasjon. Hvis du ønsker å få tilsendt en fakturakopi, kan du sende en forespørsel til info@newnordic.no.

Reklamasjon

New Nordic kontrollerer alle varer før utsendelse til kunde. Skulle det likevel være feil / skader / mangler ved et produkt, kan dette danne grunnlag for reklamasjon. I så fall ber vi deg ta kontakt med oss innen 14 dager fra du mottok varen.

Angrerett

Ønsker du å benytte deg av angreretten, skal angrerettskjemaet benyttes.

Last ned angrerettskjema her.

Du har rett til å angre ditt kjøp ved å gi oss beskjed om dette innen 14 dager fra du, eller noen på dine vegne, mottok varen. Du kan velge selv hvordan du gir oss beskjed om dette, men for å dokumentere dette anbefaler vi at du gjør dette skriftlig. Du mister ikke angreretten ved å åpne vareforsendelsen, så lenge varen leveres tilbake i samme stand og mengde. Angreretten gjelder imidlertid ikke dersom forseglingen er brutt, da dette er varer som forringes eller går ut på dato.

Du som kunde er selv ansvarlig for å betale fraktkostnader på en vare som du vil angre kjøpet på, jf. Angrerettloven §25. Dersom du sender varen i retur uten å betale fraktkostnadene for dette, vil du bli belastet med et gebyr på 199 kr.

Skjemaet sendes til:

New Nordic AS
Glassverket 35
1515 Moss

Husk å la fakturaen følge med pakken tilbake til oss, slik at vi får koblet returen opp mot riktig kunde og forsendelse. Tilbakebetaling ved bruk av angreretten vil skje innen 14 dager etter at vi har mottatt forsendelsen.

Levering

Pakken sendes i løpet av 2-5 virkedager fra bestillingen er mottatt forutsatt at varen er på lager. Hvis varen ikke skulle være på lager, vil vi kontakte deg enten via e-post eller telefon. Alle varer sendes med Posten Norge.

Gebyr ved uavhentede varer

Dersom du ikke henter varen du har bestilt, returneres denne til New Nordic. Dersom dette skjer, vil du bli oppkrevd for et gebyr på 199 kr for omkostninger forbundet dette. Uavhentede pakker er ikke omfattet av angreretten.

Personvernerklæring

New Nordic AS er ansvarlig for de personopplysningene du som kunde gir til oss. Denne informasjonen blir brukt for å gi deg best mulig service, og for å kunne kommunisere gode tilbud fra oss. Vi gir ikke opplysninger om deg videre til noen tredjepart. Personopplysningene vil kunne brukes så lenge du er aktiv kunde hos New Nordic. De vil bli oppbevart inntil du sletter opplysningene selv eller ber om at de blir slettet.

New Nordic behandler personopplysninger i samsvar med personopplysningsloven. Som kunde i våre nettbutikker, samtykker du til at dine personopplysninger samt opplysninger om dine kjøp, innhentes, lagres og behandles for å administrere kundeforholdet, optimalisere våre tilbud og forbedre vår kundeservice. I denne forbindelse innhenter vi og behandler dine personalia, kontaktinformasjon og opplysninger om hvilke produkter du har kjøpt. Personopplysningene vil også kunne behandles som grunnlag for markeds- og kundeanalyser samt for tilpassede tilbud. Opplysningen overføres ikke til noen tredjepart uten ditt samtykke, med unntak for Visma AutoCollect (purring og inkasso), Magento (vår leverandør av nettbutikk plattform) og vårt fraktselskap Posten Norge.

Du har rett til å få vederlagsfri informasjon fra New Nordic AS om hvilke personopplysninger som behandles av New Nordic AS samt få disse rettet og/eller supplert. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket til ovennevnte behandling da det er frivillig å gi fra seg personopplysninger, med mindre opplysningene skal eller kan oppbevares utover dette som følge av lov.

Som kunde hos New Nordic AS’ nettbutikker, samtykker du til at New Nordic AS kan benytte elektroniske kommunikasjonsmidler for å kommunisere med deg om forhold av betydning for kundeforholdet, sende deg nyhetsbrev og markedsføring for tilbud, tjenester og varer. De som ikke ønsker å motta adressert reklame og tilbud kan når som helst kontakte New Nordic AS og kreve at denne markedsføringen stanser. Man kan også selv melde seg av nederst på våre nyhetsbrev.

Henvendelser om dine personopplysninger kan rettes til New Nordic AS ved å sende en e-post til info@newnordic.no.

Tvist

Hvis du som forbruker vil klage over ditt kjøp, skal du kontakte info@newnordic.no. Hvis det ikke lykkes oss å finne en løsning, kan du sende en klage til:

Forbrukerrådet
Fred Olsens gate 1
Postboks 463 Sentrum
0105 Oslo

www.forbrukerradet.no